Elk bestuur heeft een penningmeester nodig. Vaak zijn deze mensen drukbezet. Sommigen willen wel de verantwoordelijkheid dragen en toezicht houden, maar niet de praktische boekhouding doen. Dit kunt u uitbesteden aan het SSKW.

U kunt bij ons terecht voor diverse financieel-administratieve zaken zoals

–       verwerken van financiële gegevens

–       controleren van financiële gegevens

–       betalen van rekeningen

–       innen van contributies

–       versturen van aanmaningen

–       opmaken van de jaarrekening

–       maken van een verantwoording van de besteding van een projectsubsidie (voor de gemeente)

–       (helpen bij het) opstellen van een begroting

Ook kunnen wij u adviseren en ondersteunen bij het aanvragen van subsidie en bij fondswerving.

Wilt u subsidie ontvangen, maar is uw project of initiatief géén stichting of vereniging, dan kan het SSKW als tussenpersoon fungeren. De subsidie komt dan bij ons binnen. Wij doen de uitbetalingen, verzorgen de administratie en de afrekening.

Meer informatie? Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek.

Of mail ons